W powietrzu czuć już jesień. Czas na grube swetry, ciepłe skarpety i pluszowe koce. W kuchni za to królować będzie imbir, cynamon, ka...

Smoothie bowl - podejście czwarte

/
0 Comments



W powietrzu czuć już jesień. Czas na grube swetry, ciepłe skarpety i pluszowe koce. W kuchni za to królować będzie imbir, cynamon, kardamon i kurkuma, które rozgrzeją każdego zmarzlucha. Chwila! Nacieszmy się jeszcze ostatnimi ciepłymi promykami i pożegnajmy lato kolejnym smoothie bowl. Tym razem fioletowe, pełne antyoksydantów i witamin, świetnie wspomoże odporność. Banalanie proste - spróbuj sam :)




Smoothie bowl #4
- 2 zamrożone banany - 3/4 mrożonych jagód
- mleczko kokosowe/jogurt naturalny
- świeże figi, śliwki, kiwi
Zmiksuj na gładką masę banany i jagody, dodaj mleko kokosowe lub jogurt naturalny (do uzyskania pożądanej gęstości). Przelej do miski i udekoruj świeżymi owocami. Możesz dodać również pestki, nasiona czy orzechy, żeby zwiększyć zawartość błonnika.







 A przy okazji przypominam o poprzednich smoothie bowlach



  








FACEBOOK / INSTAGRAM


PS. Jeżeli pragniesz zawalczyć o sylwetkę i dobre samopoczucie a także zdrowie, koniecznie napisz do mnie maila (sprintemprzezzycie@gmail.com). Chętnie podejmę z Tobą współpracę i rozpiszę jadłospisy :)



You may also like

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.