W powietrzu czuć już jesień. Czas na grube swetry, ciepłe skarpety i pluszowe koce. W kuchni za to królować będzie imbir, cynamon, ka...

Smoothie bowl - podejście czwarte

/
9 Comments



W powietrzu czuć już jesień. Czas na grube swetry, ciepłe skarpety i pluszowe koce. W kuchni za to królować będzie imbir, cynamon, kardamon i kurkuma, które rozgrzeją każdego zmarzlucha. Chwila! Nacieszmy się jeszcze ostatnimi ciepłymi promykami i pożegnajmy lato kolejnym smoothie bowl. Tym razem fioletowe, pełne antyoksydantów i witamin, świetnie wspomoże odporność. Banalanie proste - spróbuj sam :)




Smoothie bowl #4
- 2 zamrożone banany - 3/4 mrożonych jagód
- mleczko kokosowe/jogurt naturalny
- świeże figi, śliwki, kiwi
Zmiksuj na gładką masę banany i jagody, dodaj mleko kokosowe lub jogurt naturalny (do uzyskania pożądanej gęstości). Przelej do miski i udekoruj świeżymi owocami. Możesz dodać również pestki, nasiona czy orzechy, żeby zwiększyć zawartość błonnika.







 A przy okazji przypominam o poprzednich smoothie bowlach



  








FACEBOOK / INSTAGRAM


PS. Jeżeli pragniesz zawalczyć o sylwetkę i dobre samopoczucie a także zdrowie, koniecznie napisz do mnie maila (sprintemprzezzycie@gmail.com). Chętnie podejmę z Tobą współpracę i rozpiszę jadłospisy :)



You may also like

9 komentarzy:

  1. Super blog! Będę zaglądać częściej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Smoothie bowl prezentuje się naprawdę genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam, że wygląda wyśmienicie. Muszę kiedyś takie przygotować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesienną porą warto spożywać takie posiłki. Są dobrym źródłem potrzebnych witamin.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pysznie wygląda, a co najważniejsze bardzo zdrowe

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.