Pierwsze smoothie bowl zdecydowanie przypadło Wam do gustu. Dlatego czas na drugą odsłonę. Jesteś gotowy?! Przygotuj wszystkie składniki...

Smoothie bowl - podejście drugie


Pierwsze smoothie bowl zdecydowanie przypadło Wam do gustu. Dlatego czas na drugą odsłonę. Jesteś gotowy?! Przygotuj wszystkie składniki i zaczynamy! Tym razem będzie słodko, naprawdę słodko. I co najlepsze - zdrowo. 


Smoothie bowl #2
- jogurt grecki    - banan mrożony - 1,5 łyżeczki ciemnego kakao  - 5-6 daktyli   - nasiona chia  - dodatki na wierzch: orzechy, pestki, ulubione owoce, granola

Daktyle namocz we wrzątku ok. 5-10 min. Zblenduj jogurt grecki, banana, kakao i daktyle. Jeżeli smoothie jest za mało słodkie, możesz dodać kilka dodatkowych daktyli. Przelej masę do miski, udekoruj orzechami, chia, granolą i owocami. Smacznego!




Gwarantuję, że to smoothie bowl to idealny zamiennik słodyczy ze sklepu. Na pewno Cię nie zawiedzie :) Koniecznie wypróbuj na swoich pociechach. Dzieci pokochają ten deser! 











FACEBOOK / INSTAGRAM


PS. Jeżeli pragniesz zawalczyć o sylwetkę i dobre samopoczucie a także zdrowie, koniecznie napisz do mnie maila (sprintemprzezzycie@gmail.com). Chętnie podejmę z Tobą współpracę i rozpiszę jadłospisy :)



You may also like

4 komentarze:

  1. Prezentuje się naprawdę genialnie, przypuszam, że smakuje również. Idealny wybór zamiast słodyczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia smakowitego dania, mniam! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna alternatywa jako deser lub dodatek do nieobfitego obiadku, sprawdzę jak smakuje :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.