Przyszedł czas na kolejną recenzję. Tym razem miałam okazję wypróbować innowacyjny i nowoczesny program dla dietetyków - kcalmar.pro. I ...

Kcalmar.pro - recenzja

Przyszedł czas na kolejną recenzję. Tym razem miałam okazję wypróbować innowacyjny i nowoczesny program dla dietetyków - kcalmar.pro. I wiecie co Wam powiem? Jestem zachwycona! Zabierajcie się za lekturę i poznajcie jedno z lepszych narzędzi dla żywieniowców.

Zacznę od podziękowania całej ekipie Kcalmar.pro. Muszę przyznać, że takiego podejścia do klienta się nie spodziewałam - od samego początku używania programu możecie liczyć na fachową pomoc i indywidualne podejście. Jeżeli coś jest niezrozumiałe, niejasne, albo chcecie zgłębić działanie platformy, możecie zapisać się na darmową konsultację z kimś z zespołu Kcalmar.pro albo obejrzeć gotowe tutoriale w postaci krótkich filmików. 

Dobrze, przejdźmy w końcu do rzeczy. Co to właściwie ten Kcalmar.pro i z czym to się je? 



Szczerze powiedziawszy, na Kcalmara trafiłam przypadkowo - przeglądając różne blogi i fanpage. Zaintrygowana weszłam na ich stronę internetową i już nie chciałam wychodzić! Szybko aktywowałam konto i zaczęłam działać! To idealny program dla każdego specjalisty z zakresu dietetyki. Pozwala tworzyć indywidualne jadłospisy, a także korzystać z gotowców opracowanych przez dietetyków. W wersji najbardziej rozbudowanej mamy do dyspozycji aż 12 wzorów, które możemy dowolnie modyfikować, np. dietę śródziemnomorską. Daje to świetną podstawę do kreowania własnych jadłospisów, pozwala na bardzo sprawne posługiwanie się programem i wydajną pracę. 

Program posiada przede wszystkim nowoczesną grafikę i cudowny layout (co dla mnie jest bardzo ważne przy pracy), przez co wszystko jest bardzo czytelne. Łatwo zbilansować poszczególne posiłki, obliczyć interesujące nas wartości - gwarantuję, że nie pogubicie się w tym gąszczu cyferek, tak jak to bywa w innych programach. Co najważniejsze, pracujecie w chmurze, więc wszystko automatycznie zapisuje się serwerach. Co to oznacza? Pewnie każdy, kto układał jadłospisy, wie jaka to ciężka i mozolna praca - nikt nie chciałby stracić całej rozpiski w awarii komputera prawda? Ponadto, chmura gwarantuje bezpieczeństwo Waszym klientom. Nawet w przypadku kradzieży czy zgubienia tabletu, laptopa służbowego, nikt nie wykradnie ich danych.



Kolejnym plusem jest lista zakupów. Jeżeli stworzycie już odpowiedni program dla swojego pacjenta, możecie wygenerować potrzebną dla niego listę produktów. Jestem święcie przekonana, że ucieszy to każdego podopiecznego i znacznie ułatwi pracę z nim. Ponadto, jako dietetycy, możecie nanosić komentarze do jadłospisów, tak, aby wszystko było zrozumiałe dla pacjenta. A komunikacja może odbywać się tylko przez internet - każdy może ściągnąć aplikację na telefon, dzięki czemu zyskacie większą ilość klientów.

W programie znajdziecie również ponad 800 przepisów, w tym na potrawy bezglutenowe czy odpowiednie dla cukrzyków - możecie również tworzyć własne potrawy. Każdy nowy pomysł czy udoskonalenie programu możecie zgłaszać na bieżąco do zespołu Kcalmar.pro, co sprawia, że platforma jest cały czas udoskonalana i aktualizowana.  Zapewniam, że obsługa jest intuicyjna i nieskomplikowana, praca staje się czystą przyjemnością :)



Mam nadzieję, że choć trochę rozbudziłam Waszą ciekawość i postanowicie wypróbować Kcalmar.pro (okres próbny jest całkowicie darmowy). Do wyboru mamy pakiet Student, Master i Premium i co ciekawe nie wykupujemy licencji, tylko co miesięczny abonament. Praca w programie odbywa się w chmurze - możesz logować się z dowolnego miejsca na ziemi. Ja na pewno pokuszę się na Kcalmar.pro i z przyjemnością zacznę obsługiwać na nim moich pierwszych podopiecznych. Zdecydowanie polecam! I zapraszam na stronę:


 

  

 

 

FACEBOOK / INSTAGRAM



You may also like

2 komentarze:

  1. Jakiś czas temu wpadła nam w oko ta strona i również nam się spodobała. Dla nas jest czytelna i bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezentuje się to bardzo profesjonalnie, sama jestem pod wrażeniem Kcal.mar aplikacji na telefon.

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.