W końcu! Do listy jutrzejszych zakupów dopiszcie: ananas, jarmuż i gruszki. Dlaczego? Bo przedstawiam wam koktajl na . A mówiłem, że k...

Healthy Cocktail Challenge #7




W końcu! Do listy jutrzejszych zakupów dopiszcie: ananas, jarmuż i gruszki. Dlaczego? Bo
przedstawiam wam koktajl na. A mówiłem, że kolejna próba musi być udana (
klik).

No to mamy!


Koktajl #7
- 250 gramów ananasa
- około czterech garści świeżego jarmużu
- dwie gruszki




Tym razem soki wyciskamy. I w zasadzie moglibyśmy poprzestać na samym ananasie. Pierwszy raz piłem wyciskany sok z ananasa i przyznam szczerze - geniusz! O ile jedzenie ananasa mi się trochę znudziło, o tyle wyciskany, świeży sok z dojrzałego ananasa jest znakomity (na pewno również w wersji procentowej. W końcu, kto powiedział, że nie można zdrowo pić po 20stej?). O jarmużu pisałem przy okazji koktajlu #3. Podtrzymuję zdanie... Nie jest to mój smak. Za to zdrowy i koloryzujący. W połączeniu z ananasem i gruszką wypadł bardzo dobrze. Wcale nie dominuje. Da się wyczuć każdy z trzech składników. Trochę na słodko, trochę na kwaśno - jednym słowem intrygująco. Podsumowując - orzeźwiający i pełnowartościowy sok. Zapas witamin na, mam nadzieję, całą jesień!

Ocenę zdradziłem już na samym początku. Także nie pozostaje mi nic innego, jak polecić ten koktajl. Na pewno się nie zawiedziecie!



7/106






FACEBOOK / INSTAGRAM

  



You may also like

4 komentarze:

  1. Podoba nam się nie tylko kolor ale i składniki :) Jarmuż o dziwo smakuje nam bardziej w wydaniu "na słodko" niż wytrawnie więc to dobry pomysł aby umieścić go w koktajlu z owocami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koktajl wygląda przepysznie i zdrowo. Dlaczego musze być uczulona? :(

    OdpowiedzUsuń
  3. pysznie wygląda! mi niestety jarmuż coś średnio podchodzi, ale szpinak już tak, ananas uwielbiam, więc zamieniam i piję! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda smakowicie :)
    Pozdrawiamy,
    Kamil i Przemek/ www.mrandmrchanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.