Robi się coraz dziwniej... dlatego dziś tylko jeden koktajl. Nazwałbym go po prostu mizerią. Mizerny w smaku i wyglądzie. Otóż koktajl...

Healthy Cocktail Challenge #6



Robi się coraz dziwniej... dlatego dziś tylko jeden koktajl. Nazwałbym go po prostu mizerią. Mizerny w smaku i wyglądzie. Otóż koktajl ten składa się z:

Koktajl #6
 250 ml jogurtu naturalnego
3 łyżki startego ogórka świeżego
3 łyżki ogórka kiszonego
łyżka dowolnych kiełków




Tym razem nic nie miksujemy. Nie wyciskamy, ani nie blendujemy. Trzemy na tarce i całość mieszamy łyżką. Po prostu banalne! Skupmy się jednak na smaku - było po prostu słabo. Kwaśna mizeria, którą powinno się jeść łyżeczką. I nie wiem dlaczego pojawiły się tu kiełki, przez które trzeba się przedrzeć żeby poczuć trochę smaku. Jeżeli o nich mowa, to w przepisie są zalecane trzy łyżki, ale uwierzcie mi jedna w zupełności wystarczy. Jedyny plus jest taki, że to najtańszy koktajl z książki jaki dotychczas udało mi się wypić, a witamin zawiera co nie miara!





W celu kontroli smaku podzieliłem się koktajlem z kotem, ale chyba już sam zapach nie przypadł jej do gustu. Zazwyczaj lubi jogurty, ale to zdecydowanie nie był jej smak.





Nie mogę ocenić tego inaczej - jeden koktajl. Zarówno ode mnie, jak i od kota.



Następne koktajle muszą być owocowe, kolorowe i przede wszystkim słodkie. Bo oszaleję!



6/106




 

FACEBOOK / INSTAGRAM



You may also like

6 komentarzy:

  1. Faktycznie taka mizeria :) Chociaż ogórki kiszone... No nie wiem, nigdy nie próbowałam, ale kusi mnie, żeby go dzisiaj zrobić :) Bo ile można jeść to samo, a mi się powoli kończą pomysły.
    Zapraszam do siebie, jeśli miałabyś ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mizeria.... xD Mizeria też może być smaczna a jeśli było słabo no to lipa bo wygląda całkiem fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też wolę koktajle owocowe ;) Ale kiszone ogórki uwielbiam :)
    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie:
    onlymomcanjudge.blogspot.com
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie brzmi on smacznie- ale spróbuje, coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie brzmi on smacznie- ale spróbuje, coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.