Dzięki uprzejmości alezielonysklep.pl miałam możliwość przetestowania kosmetyków syberyjskiej marki Agafii. Nawet nie potraficie sobie w...

Naturalne kosmetyki Babuszki Agafii



Dzięki uprzejmości alezielonysklep.pl miałam możliwość przetestowania kosmetyków syberyjskiej marki Agafii. Nawet nie potraficie sobie wyobrazić mojej ekscytacji, kiedy otwierałam niewielką paczuszkę tydzień temu. Przyznaję się bez bicia, jak większość kobiet, uwielbiam kosmetyki każdej maści - od balsamów po odżywki do paznokci. Chętnie próbuje nowych nazw, marek, firm - staram się na bieżąco śledzić nowinki, często kupuje 'najgorętsze' hity sezonu (oj, wiele 'bubli' przewinęło się przez moją łazienkę').




Co ciekawe, nie miałam wcześniej styczności z żadnymi kosmetykami syberyjskimi. Muszę przyznać, że jestem zachwycona marką Agafi, ale o tym w dalszej części wpisu :)

Zacznę od kosmetyku, który od razu urzekł moje serce i ciało. Kiedy tylko odkręciłam wieczko i powąchałam cedrowe mydło, wiedziałam, że to strzał w dziesiątkę. Chociaż muszę przyznać, że konsystencja trochę mnie zdziwiła i przeraziła - przypomina odrobinę wosk albo pastę cukrową, jest lepiące i ciągnące. Na szczęście łatwo się rozprowadza i bardzo dobrze pieni, przez co jest dosyć wydajne. Po kąpieli w mydle cedrowym czułam się świeża i lekka, a skóra 'oddychała'.  Gorąco polecam! U mnie na pewno zagości na długo.






Kolejny kosmetyk, który z czystym sumieniem mogę polecić, to amarantowe masło do ciała (z efektem odmłodzenia). Pachnie niczym jogurtowe cukierki (miałam ochotę dosłownie je zjeść). Dosyć gęste, miałam problem z rozprowadzeniem go np. na nogach. Efekt wygładzenia skóry i odżywienia jednak w pełni rekompensuje trud rozsmarowania. Ponadto, zapach utrzymuje się dość długo, a ciało jest jedwabiste w dotyku. 




Pielęgnacja ciała nie byłaby kompletna bez peelingu. Marka Agafi proponuje odżywczy peeling z 5 ziół. W składzie znajdziecie między innymi otręby żytnie, łuski gryki czy mleczko owsiane. Jako wierna fanka domowego peelingu kawowego, sceptycznie podeszłam do mieszanki zielska. Okazało się, że peeling Agafi jest bardzo delikatny (może aż za bardzo), idealnie nadaje się do twarzy. Mimo że nie zrobił furory, skóra była gładka. Niestety, osobiście nie lubię opakowań typu tubka, więc był to kolejny minus. Chyba zostanę przy moich czarnych fusach.





W paczuszce znajdowała się również drożdżowa maska do włosów. Nie miałam jeszcze czasu jej wypróbować, ale zrobię to jak najszybciej się da! Może ktoś z Was miał z nią do czynienia? Czy rzeczywiście pomaga we wzroście? Polecacie? Czekam na komentarze!





Podsumowując, jestem bardzo mile zaskoczona i niezmiernie wdzięczna za możliwość wypróbowania całkiem dla mnie nowej firmy kosmetycznej. Na pewno marka Agafi na stałe zagości w mojej codziennej pielęgnacji ciała - szczególnie cedrowe mydło! Mam nadzieję, że również się skusicie. Jeżeli jesteście zainteresowane zakupem, to zapraszam na stronę alezielonysklep.pl (mnóstwo produktów w przystępnych cenach).



https://www.alezielonysklep.pl/9310-kosmetyki-syberyjskie


                                                                 https://4.bp.blogspot.com/-dUVFfXLkeT8/V6MLJYW7PgI/AAAAAAAAAKU/61oL_nyR6DQXnp0nqXVRMV-Abbro8vXGQCLcB/s1600/Podpis%2B-%2BKasia.jpg

FACEBOOK / INSTAGRAM

                      


You may also like

8 komentarzy:

  1. drożdżowa maska podobno robi furorę ;) ciekawe to mydło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cedrowe mydło do ciała to mój ulubiony kosmetyk do włosów! Mam wrażliwą skórę głowy, włosy ze skłonnością przetłuszczania się u nasady i suche na końcach. Ten kosmetyk jest do takich włosów idealny. Cudów w prawdzie nie ma ale cedrowe mydło to najlepszy produkt do włosów jaki kiedykolwiek miałam. Kolejnym kosmetykiem Agafi do wypróbowania na mojej liście jest maska drożdżowa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam syberyjskie kosmetyki Babuszki Agafii !:) Uwielbiam stosować je na włosy, są wtedy takie miękkie i zadbane. Amarantowe masło do ciała pięknie pachnie - można się zakochać!:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam bardzo dobre doświadczenia z kosmetykami Babuszki Aafii :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiele razy czytałyśmy same pochlebne recenzje tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy za szczepienia przeciwko pneumokokom trzeba płacić z własnej kieszeni, czy jest to refundowane z NFZ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Kosmetyki są polecane przez wiele osób, chyba w końcu się w nie zaopatrzę. Do takich kosmetyków pasuje uzdatniona woda z filtra prysznicowego z systemem kdf - będzie wspomagać działanie kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam Babuszkę, miałam już 3 produkty i wszystkie były super: biała glika - mega polecam do mycia twarzy, włosów i ciała; i maseczki do włosów jajeczną - po której miałam mega lśniące włosy i drożdżową, która odżywiła mi je bardzo :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.