Witajcie! Czas na małe zmiany. Sprintem przez życie rusza w odsłonie z dwoma autorami. Ale... może zacznę od początku. Je...

Czas na zmiany - powitajcie Karola!



Witajcie!

Czas na małe zmiany. Sprintem przez życie rusza w odsłonie z dwoma autorami. Ale... może zacznę od początku.







Jestem Karol. Tak jak Kasia pochodzę ze Słupska i to dzięki niej mogę postawić parę akapitów na tym blogu. Z uprzejmości do Was powiem, że ukończyłem Dziennikarstwo a obecnie studiuję Zarządzanie wizerunkiem. Jednak do meritum... Pewnie zastanawiacie się co tu robię i czego możecie się spodziewać. Już śpieszę  z odpowiedzią:

Po pierwsze! Bardzo wkręciłem się w aktywny tryb życia i od około dwóch i pół roku ćwiczę siłowo (z czego rok robię to mądrze). Motywacja by zacząć była taka jak praktycznie u wszystkich - po prostu chciałem zmienić swój wygląd, bo ten który miałem najzwyczajniej mi nie pasował. Tak naprawdę jestem w połowie drogi do celu, który chcę osiągnąć i uwierzcie mi - nie jest łatwo. Z krwi i kości jestem ektomorfikiem. Wszystkie osoby, które mają podobny metabolizm wiedzą, że jest to duży przywilej, a z drugiej strony przekleństwo. Także do boju! Zaraz kolejna masa.


I po drugie. Chcę wnieść swoje spostrzeżenia na temat treningów i całej otoczki "bycia fit" - również dokształcania się w tej materii. Nie ma nic lepszego niż pogłębianie wiedzy dotyczącej swojego hobby i słuchanie mądrzejszych od siebie ludzi. Spotterzy są potrzebni nie tylko na siłowni! Tak więc na blogu będą wrzucane wpisy od Kasi, ode mnie i oczywiście to, na co czekam najbardziej, czyli wpisy wspólne. Ruszamy ze zdwojoną siła i motywacją. Jeżeli chcielibyście, żebyśmy wspólnie coś zrobili lub poruszyli jakiś temat - piszcie śmiało. Jeżeli Kasia będzie miała wątpliwości to i tak ją do tego przekonam.

Tymczasem korzystajmy z pogody i odsłaniajmy swoje ciała. Do usłyszenia!




You may also like

6 komentarzy:

  1. Witamy! :) Przyda się męski punkt widzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście postaram się tu wprowadzić równowagę sił! :) /Karol

      Usuń
  2. Coś czuję, że ten blog dzięki Tobie stanie się jeszcze lepszy :) Jestem ciekawa Twoich wpisów. Zwykle czytam posty tworzone przez dziewczyny. Brakuje mi takiego ,,męskiego" podejścia do zdrowego trybu życia :D Powodzenia we współprowadzeniu bloga!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że dobrze ubiorę w słowa moje spostrzeżenia. Tymczasem zapraszam do lektury nowego wpisu. /Karol

      Usuń
  3. Cześć rozszerzony składzie! Życzę owocnej współpracy oraz dalszego rozwoju!
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za przyjęcie! Pozdrawiamy również /Kasia i Karol

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.