Hej ;* Słońce za oknem przyjemnie świeci, a mnie roznosi energia! W końcu ruszyłam tyłek i wzięłam się za siebie. Powróciłam do biegan...

Bieganie: plan treningowy

/
2 Comments
Hej ;*



Słońce za oknem przyjemnie świeci, a mnie roznosi energia! W końcu ruszyłam tyłek i wzięłam się za siebie. Powróciłam do biegania i przyniosło mi to wiele radości.

Żeby być w pełni zmotywowaną znalazłam plan treningowy. Kiedyś biegałam bez żadnego konkretnego celu, po prostu dla przyjemności. Niestety, zauważyłam, że często sobie odpuszczałam i omijałam treningi. Pobuszowałam w sieci i znalazłam plan idealny dla mnie! Przede wszystkim szukałam rozpiski dla średnio zaawansowanych. Nie jestem może mistrzem biegania, ale też nie jestem całkiem zielona. Moja kondycja zostawia jeszcze wiele do życzenia, więc chcę nad tym popracować. Nie posiadam również pulsometru, więc plany, które wymagały pomiaru tętna odpadały. W końcu zdecydowałam się na plan, który poprawi zarówno moją wytrzymałość oraz tempo. Za 23 tygodnie przebiegnę 10km poniżej 48min. Przynajmniej teoretycznie :) Trzymajcie kciuki!





You may also like

2 komentarze:

  1. plany treningowe są świetne, masz rozpisane co i jak i nie ma mowy o odpuszczaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. zerknęłam na plan i wydaje się być ciekawym :) daj znać jak Ci idzie :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.